Subject: FW: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 10:06:32 +0200

From: Ruth Koppel <[email-masked]>
Sent: Monday, December 30, 2024 9:20 AM
To: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 
ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt

Tere!

Palun pane see mulle vastamiseks, see oli juba töös, aga saatsin tagasi 
märkustega

😊

Ruth

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 23, 2024 1:01 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 
ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt

Tere,

Korrigeerisime projekti seletuskirja riigitee aluste truupide läbilaskevõime 
arvutused maksimaalsete vooluhulkade juures, ehk kev.max Q1% (enne oli Q3%).

Ristumiskoha projekti seletuskirja saadan manusega.

Täiendatud DIGI-projekti tervikuna saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/9whmhp2pwqo7l2nt8ajiv/PP-2024-EP-TL04_Toolamaa-teed_EHITUSPROJEKT-V01_231224.zip?rlkey=3buyxk49m8dmh43q81lymr5zq 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/9whmhp2pwqo7l2nt8ajiv/PP-2024-EP-TL04_Toolamaa-teed_EHITUSPROJEKT-V01_231224.zip?rlkey=3buyxk49m8dmh43q81lymr5zq&dl=0> 
&dl=0

Olemasolevate kraavide/truupide puhastamine/süvendamise vajadus puudub, sest 
olemasolevad kraavid ja truubid on heas seisukorras.

Ehitatava teede sadevesi jõuab eesvooluni vaatamata sellele, et joonisel 
punase ringiga näidatud kraav puudub. Antud lõigul on oluline maapinna lang 
eesvoolu poole, ehk ca 100m pikkusel maapind langeb ca 1,5m.

Palun teie tagasisidet/ projekti kooskõlastust ASAP.

Ilusat Jõuluaega!

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

From: Ruth Koppel [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 20. detsember 2024 15:50
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 
ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt

Tere!

Palun lisada projekti seletuskirja riigitee aluste truupide läbilaskevõime 
arvutused maksimaalsete vooluhulkade juures.

Vajadusel näha ette  olemasolevate kraavide/truupide 
puhastamine/süvendamine, et kindlustada sadevete jõudmine eesvooludeni.

Veenduda, et ehitatava teede sadevesi jõuaks eesvooluni (punase ringi see 
puudub kraav).

Kaunist jõuluaega!

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aleksandr Afanasjev <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 13, 2024 12:17 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Herkki Rõõm 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 
ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt

Tere taas,

Lisaks varasemalt saadetud tervikprojektile, saadan ka PTA projekti 
kooskõlastuse (manusega), juhul kui see peaks teile huvi pakkuma.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

From: Aleksandr Afanasjev [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 13. detsember 2024 08:54
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 'Herkki Rõõm' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 ristumiskohtade 
ehitamise põhiprojekt

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Esitame uuesti kooskõlastamiseks töö „Põlva maakond, Põlva vald, Säkna küla, 
riigitee 18201 Kauksi-Terepi km 9,192 ja Koroli tee ning Räpina vald, 
Saareküla, riigitee 45 Tartu-Räpina-Värska km 56,738 ja Puustaniidu tee 
ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt“ töö nr PP-24-19 ning RMK „Toolamaa 
teed“ ehitamise projekti tervikuna.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) 
Räpina metskond 235 kinnistule (katastritunnus 47301:001:1086) ja Räpina 
metskond 22 kinnistule (katastritunnus 70702:001:0144) - riigimetsa 
majandamiseks juurdepääsuteede ehitamine.

Riigiteega ristumiskohtade projekt asub kaustas „II LISAD“ - LISA 7. TA 
mahasõidukohtade projekt.

Täiendavalt on tehtud RMK teede projektplaanide lisa joonised koos 
valgaladega, mis asuvad kaustas „III JOONISED“ - „2.PDF“:

*	Joonis 2A_Projektplaan_Puustaniidu tee (koos valgalaga)
*	Joonis 3A_Projektplaan_Koroli tee  (koos valgalaga)

Riiklikud eesvoolud asuvad lähedal – Koroli tee ristumiskohast ca 130m 
kaugusel ja Puustaniidu tee ristumiskohast ca 200m.

Juhin teie tähelepanu, et nii Koroli tee kui ka Puustaniidu tee ei asu ega 
piirne maaparandusobjektidega ning valgala suurused võrreldes olemasoleva 
olukorraga ei muutu!

Uute teede rajamine on vajalik RMK riigimetsa majandamiseks.

Täiendatud DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/ff3aivzc2gsn1sy7ff6kf/PP-2024-EP-TL04_Toolamaa-teed_EHITUSPROJEKT-V01_131224.zip?rlkey=u9k5mtr0o01mu463xhw8eul22 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/ff3aivzc2gsn1sy7ff6kf/PP-2024-EP-TL04_Toolamaa-teed_EHITUSPROJEKT-V01_131224.zip?rlkey=u9k5mtr0o01mu463xhw8eul22&dl=0> 
&dl=0

Palun teie tagasisidet ASAP.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

From: Herkki Rõõm [mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 10. detsember 2024 12:04
To: Aleksandr <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 18201 km 9,192 ja riigitee 45 km 56,738 ristumiskohtade 
ehitamise põhiprojekt

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr PP-24-19 „ Põlva maakond, 
Põlva vald, Säkna küla, riigitee 18201 Kauksi-Terepi km 9,192 ja

Koroli tee ning Räpina vald, Saareküla, riigitee 45 Tartu-Räpina-Värska km 
56,738 ja Puustaniidu tee ristumiskohtade ehitamise põhiprojekt“

Projekti osas on järgmised küsimused/märkused:

1.	Vaadata üle tähispostide paigutus

2.	Ristmiku raadiuste kaarte algused ja lõpud on tähistatud kollase 
helkuriga tähispostidega. Kui ristmiku kaare joone pikkus on suurem kui 10 
meetrit,

paigaldatakse kaarele täiendavad kollaste helkuritega tähispostid, mille 
omavaheline kaugus kaarel ei oleks > 10 m.

Antud kohas tuleb lisa postid paigaldada.

3.	Projektis on näidatud rajatavate teede äärde kraavitus, mis ulatub 
väljapoole teekaitsevööndit. Antud lahenduse annab võimaluse hiljem kraavi 
pikendada

veelgi ning juhtida riigitee äärsesse teekraavi täiendavat vett, ilma et 
meid antud lahendusest teavitatakse ja projekti juurde kaasatakse (kuna

projekteeritud kraav ulatub täna juba väljaspoole teekaitsevööndit).

Meie üldine nõue on, et riigitee äärde täiendava vee juhtimine ei ole 
lubatud. Ainult erandjuhul ja siis tuleb esitada vooluhulkade arvutus 
riikliku

eesvooluni. Projekteerija peab hindama truupide läbilaskevõimet kuni 
riikliku eesvooluni ja kinnitama et lisanduvad vooluhulgad ei kujuta ohtu

riigitee teemuldele.

Kui täiendava vee juhtimine on siia vajalik ning vältimatu lahendus, siis 
tuleb esitada selleks vastav põhjendus, miks seda peab tegema. Tuleb esitada 
ka edasiste

kraavide lahendus ning ulatus ja vastavad arvutused. Selle alusel me saame 
hinnata, kas antud lahendus on võimlik või mitte rajada.

Korrigeeritud projekt palume esitada uuesti kooskõlastamiseks e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.